پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای سربازان مهارت دیده کرمانی
کد خبر: 3993866
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای سربازان مهارت دیده کرمانی

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعطای وام یک میلیارد ریالی خود اشتغالی به سربازان وظیفه مهارت دیده خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ فخرالدین توکلی، معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر مهارت آموزشی سربازان وظیفه در ایام خدمت مقدس سربازی و اعطای تسهیلات لازم به آنان برای خود اشتغالی، به آن دسته از سربازان وظیفه‌ای که طی 3 سال گذشته در ناجا خدمت کرده‌اند و  پس از گذراندن دوره‌های مهارتی، موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند، با محوریت کارگروه اشتغال استانداری وام یک میلیارد ریالی اعطا می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت در ناجا موفق به دریافت گواهينامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه ای ـ جهاد کشاورزی وغیره) شده‌اند و در سال‌های 97، 98، 99 و سه ماهه اول 1400 از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: این تسهیلات به مبلغ یک میلیارد ریال(صد میلیون تومان ) و با سود 4 درصد و در اقساط 60 ماهه است.

وی در خصوص نحوه استفاده از تسهيلات اعطايی و ثبت نام وام خود اشتغالی تصریح کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند تا تاریخ 10 شهریورماه جاری با در دست داشتن مدارک (تصویر گواهينامه مهارتی ـ تصویر کارت پايان خدمت – تصویر  شناسنامه و تصویر کارت ملی) در تمامی شهرستان‌های استان با مراجعه به مدیریت آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت و در مرکز استان به معاونت تربيت و آموزش فرماندهی انتظامی استان واقع در ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

سرهنگ توکلی در پایان تأکید کرد: با توجه به استقبال متقاضيان، زمان استفاده از تسهيلات محدود بوده و تمديد نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha