آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن به همت مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان
کد خبر: 3989188
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن به همت مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسالت‌القرآن گلستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن به‌صورت مجازی ویژه خردسالان و کودکان خبر داد.

ارسالی یکشنبه// آغاز ثبت نام پیش دبستان مجازی قرآنی و مهدویزینب خاتون رحیمی‌، مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: به منظور طرح آشنایی و انس کودکان با قرآن با روش غیر مستقیم پیش دبستانی قرآنی و مهدوی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی به‌صورت مجازی و آنلاین آغاز به کار کرد.

وی توسعه توانایی‌های جسمی حرکتی، پرورش روحیه و رفتار عاطفی، پرورش مهارت‌های ذهنی و افزایش خلاقیت، پرورش صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی و انس با امام زمان(عج) وانس با قرآن کریم و پرورش ذوق هنری و حس زیباشناسی و تقویت حس دینی و علایق مذهبی  از مهم‌ترین اهداف پیش دبستان قرآنی و مهدوی دانست.  

وی با بیان اینکه بیشتر آموزش‌ها به‌صورت غیرمستقیم در نظر گرفته شده است، افزود: حفظ 14 جزء قرآن همراه با احادیث کاربردی‌، مهدویت و آموزه‌های دینی، قصه گویی و شعر، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، بهداشت و ایمنی‌، نقاشی و رنگ آمیزی، ریاضی، آموزش علوم، آوا شناسی از جمله مواردی است که به‌صورت غیر حضوری و آنلاین آموزش داده می‌شود.

مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام فرزندان خود به‌صورت غیر حضوری تا اول شهریور با شماره تماس 09119710056 و 09117920056 تماس حاصل کنند و یا به نشانی گرگان، سی متری رسالت، رسالت 38، ارشاد 4 مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha