برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس
کد خبر: 3982630
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خبر داد:

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مقامات کشوری خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدهادی عسکری با اعلام این خبر افزود: چهارمین جشنواره ملی زن و علم جایزه مریم میرزاخانی روز شنبه ۱۹ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
 
وی افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در این مراسم معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور خواهند داشت.
 
عسکری ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا در تهران، این مراسم به صورت برخط و از طریق صفحه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آپارات به نشانی http://aparat.com/farhangimsrt به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
 
به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم قرار است در این مراسم از برگزیدگان در دو بخش بانوان فعال علمی در گروه‌های ۶ گانه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، محیط زیست، هنر و معماری و نیز بانوان دانشگاهی فعال در حوزه‌های اجتماعی، تجلیل به عمل آید.
 
رئیس کمیته برگزاری جشنواره ملی زن و علم افزود: در این جشنواره برای دومین سال متوالی، برگزیده جایزه پروانه فرزانه معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha