ملت‌های منطقه نمی‌گذارند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین برود
کد خبر: 3981550
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

ملت‌های منطقه نمی‌گذارند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین برود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.

حاجی زادهبه گزارش ایکنا از قم، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته، ۱۱ تیرماه، در سومین سالگرد شهید مدافع حرم «ابراهیم رشید» که در حسینیه گلزار شهدای قم برگزار شد، ویروس داعش را برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی دانست و بیان کرد: برنامه اندیشکده‌های آمریکایی بود که این ویروس دست‌ساز سراسر کشورهای اسلامی را فراگیرد.

وی افزود: داعش با تدبیر و تصمیم به موقع رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم به‌ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مهار و نابود شد، اما برخی از خواص در داخل مخالف دخالت در درگیری‌های عراق و سوریه بودند.

حاجی‌زاده بیان کرد: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم، یادآور شد: هدایت و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثار شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت امروز ماست و به برکت خون همین شهدا و درایت رهبری دشمنان تاکنون ناکام مانده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر تبلیغات مسمومی که امروزه وجود دارد در دوران دفاع مقدس بود شاید همه در کنار هم نبودند، اما اینکه با وجود این تبلیغات شهدای مدافع حرم تشخیص دادند و به میدان آمدند موجب امنیت ایران شده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اظهار تأسف از سخنان برخی از مسؤلان مبنی بر اینکه می‌گویند «من از کلمه دشمن بدم می‌آید»، افزود: دشمنان هر روز برای در سیطره گرفتن منطقه و رسیدن به منابع کشورها تلاش می‌کنند، امروز آمریکایی‌ها در سوریه پایگاه زده و به دنبال تجزیه عراق، سوریه و ایران هستند و برای منطقه نقشه دارند اما به برکت هدایت‌های رهبری موفق نشده‌اند و نکته مهم بصیرت مردم منطقه و ایران است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان ما باید بدانند با دشمن در حال مذاکره هستند، گفت: آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده و نیست و به همین دلیل روابط ما با آمریکا عادی نمی‌شوند و حتی این عادی‌سازی مشکلات کشور را حل نمی‌کند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: همه مردم امید دارند با تشکیل دولت جدید برای نخستین بار دولت اسلامی تشکیل و با استفاده از نیروهایی ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات مردم باز شود.

وی بیان کرد: کشور آماده تحولی عظیم در تمامی عرصه‌هاست و بسترها برای ایجاد آن فراهم شده و امیدواریم دولت جدید مشکلات اقتصادی و معیشت مردم به‌ویژه تورم، بیکاری و موانع ازدواج جوانان را حل کند.

انتهای پیام
captcha