آزمون حفظ جشنواره قرآن دانشجویان البرزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3979378
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

آزمون حفظ جشنواره قرآن دانشجویان البرزی برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری آزمون رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان البرزی در ۲۸ تیرماه خبر داد.

آزمون حفظ جشنواره قرآن دانشجویان البرزی برگزار می‌شود

سمیه دهقان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه البرز در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، نوآفرینی قرآنی، پژوهش قرآنی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و به‌دلیل استقبال دانشجویان و درخواست شرکت‌کنندگان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه داشت.

دهقان از برگزاری سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان البرزی در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در ۲۸ تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: آزمون رشته معارفی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز همزمان با آزمون رشته حفظ برگزار می‌شود.

وی گفت: در این راستا دانشجویان البرزی شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵ جزء از رشته‌های بخش آوایی سی‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت خود را برای شرکت در این رقابت قرآنی آماده کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سؤالات خود می‌توانند با شماره‌ ۰۲۱۲۲۴۸۵۰۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha