جشنواره وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3972446
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

جشنواره وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در البرز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری وصیت‌نامه سیاسی عبادی امام خمینی(ره)‌ در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کند تا تا نسل جوان با اندیشه‌های و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

جشنواره وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمدجواد کاظمینی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد هر سال فرصتی است تا از آن برای تبیین اندیشه‌ها و ترویج سیره و وصیت‌نامه امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: این ایام با سالگرد شهادت رئیس مکتب تشیع، امام جعفر صادق(ع) متقارن شده که می‌توان برنامه‌ریزی بهتر و بیشتری برای اثرگذار بودن برنامه‌های نیمه خرداد داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه بستر شاد، فضای مجازی و رسانه‌ها می‌توانند بهترین فرصت را در این زمینه ایجاد کنند، گفت: در نظر داریم تا با برگزاری جشنواره وصیت‌نامه امام خمینی(ره) فرصتی فراهم شود تا نسل جوان به‌صورت شعر، داستان، مستندسازی و دیگر شیوه‌های فرهنگی هنری به اندیشه‌های و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پی‌ببرند.

کاظمینی افزود: در اجرای این جشنواره انتظار همکاری و حمایت از دیگر دستگاه‌ها همچون صدا و سیما، بستر شاد آموزش و پرورش و فضای مجازی را داریم تا هر چه پررنگ‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج یک گروه سرود نوجوانان و جوانان دارد که در کشور رتبه اول را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: در نظر داریم تا این گروه سرود در محلات، چهارراه‌های اصلی و خیابان‌ها به اجرای برنامه بپردازند ضمن اینکه گروه مارش نظامی نیز سرود متناسب با این ایام را تهیه و اجرا خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین برای این ایام پوسترهای موضوعی متناسب، کلیپ و مستندسازی، موشن‌گرافی و اینفوگرافی تهیه و از فضای مجازی درخواست بازنشر آن را داریم.

انتهای پیام
captcha