شرکت 1500 دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن
کد خبر: 3971153
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

شرکت 1500 دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن

مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز از شرکت یک هزار و 500 دانش‌آموز در مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: مسابقات به‌صورت مجازی انجام شد و اکنون در مرحله داوری قرار داریم.

شرکت 1500 دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن آموزش و پرورش

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی در سطح آموزشگاهی ۵۰ هزار دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد ۲۰ هزار دانش‌آموز به مرحله مسابقات منطقه‌ای راه یافتند و پس از آن نیز یک هزار و 500 نفر در روزهای گذشته در سطح استانی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، ۸۰ دانش‌آموز به مرحله کشوری راه خواهند یافت، افزود: مسابقات کشوری در تیر و مردادماه سال جاری به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مداحی، اذان، احکام، انشای نماز، تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقات به‌صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار شد و دانش‌آموزان فایل‌های صوتی خود را در قالب این شبکه به آموزش‌ و پرورش ارسال کردند.

انتهای پیام
captcha