همدلی البرزی‌ها برای کمک به نیازمندان ادامه دارد
کد خبر: 3970637
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

همدلی البرزی‌ها برای کمک به نیازمندان ادامه دارد

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اینکه طرح پویش همدلی در استان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۱۶ میلیارد ریال کمک نقدی و ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

همدلی البرزی‌ها برای کمک به نیازمندان ادامه دارد

به گزارش ایکنا از البرز، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، صبح امروز، 20 اردیبهشت در جمع اصحاب رسانه، در خصوص تداوم اجرای طرح پویش همدلی، گفت: این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی ضمن بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مشارکتی مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی حداکثری به جامعه هدف در حال اجراست و از تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه آغاز شده و تا 22 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال جاری شرکای کاری بهزیستی به‌عنوان بازوان پرتوان این اداره‌کل در تلاشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتر، بخش وسیعتری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار دهند. در حقیقت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با ورود مؤثر مراکز تازه تأسیس مثبت زندگی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرین با دقت و سرعت بیشتری به‌دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

این مسئول بیان کرد: محور فعالیت‌های این پویش مشارکت نقدی و غیرنقدی، تأمین معیشت، تهیه غذای‌ گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تأمین هزینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان و سایر موضوعات را شامل می‌شود.

حیدری در خصوص کمک‌های جمع‌آوری شده تاکنون، اظهار کرد: مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی جمعاً به ارزش ۱۶ میلیارد ریال که توسط مراکز دولتی جمع آوری شده و شامل مواردی از قبیل 9 هزار پرس غذای گرم، افطاری برای سه هزار نفر، بسته های معیشتی به تعداد دو هزار بسته، بسته‌های بهداشتی به تعداد ۸۰۰ بسته، لوازم خانگی شامل دو دستگاه اجاق گاز و یک دستگاه ماشین لباسشویی است.

وی در خصوص مشارکت نقدی و غیرنقدی موسسات خیریه افزود: تاکنون جمعاً مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سهم مشارکت‌های غیرنقدی موسسات خیریه بوده که شامل دو هزار و 600 بسته معیشتی، ۹۰۰ بسته بهداشتی، ۷۰۰ دست لباس، ۵۰۰ جفت کفش، یک دستگاه دوچرخه و چهار دستگاه تلفن همراه بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز جهت جذب مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ را اعلام کرد و گفت: نیکوکاران عزیز همچنین می‌توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شبا ۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۱۳۲۴ واریز کنند.

حیدری در پایان گفت: راه‌های همدلی برای همشهریان و خیرین عزیز از طریق مراجعه به ستاد بهزیستی استان، ادارات بهزیستی در شهرستان‌های تابعه و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha