شرکت 270 حافظ البرزی در دوره ارزیابی حافظان
کد خبر: 3970615
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

شرکت 270 حافظ البرزی در دوره ارزیابی حافظان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از حضور 270 حافظ البرزی در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

شرکت 270 حافظ البرزی در دوره ارزیابی حافظان

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از حضور 270 حافظ البرزی در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و گفت: آزمون روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۹ به‌صورت سراسری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون اولیه به‌صورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد همچنین قبول‌شدگان در آزمون کتبی به مرحله بعدی که به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

این مسئول تأکید کرد: شاخص‌هایی همچون تلاوت صحیح قرآن، تجوید، صوت و لحن و همچنین ترجمه و مفاهیم از فاکتورهای مهم اعطای مدرک به حافظان است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: طی آزمون برگزار شده، بر اساس قبولی افراد در آزمون‌ها مدرک دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای علوم قرآنی که معادل مدارک دانشگاهی هستند به آن‌ها داده می‌شود.

ملازاده گفت: این مدرک تنها مدرک ملی است که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی به حافظان داده می‌شود.

وی بیان کرد: در پانزدهمین دوره ارزیابی حافظان قرآن از البرز 27 نفر موفق به کسب گواهینامه در درجات مختلف شدند.

انتهای پیام
captcha