چالش حرف‌آورد «روز قدس» برگزار شد
کد خبر: 3970360
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

چالش حرف‌آورد «روز قدس» برگزار شد

مسئول دبیرخانه مرکزی اولین جشنواره ملی حرف‌آورد با اشاره به برگزاری چالش حرف‌آورد «روز قدس»، گفت: این چالش سراسری مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و از بین آثار ارسالی یک اثر به‌عنوان اثر برتر انتخاب و معرفی شد.

فاطمه خراسانچی، مسئول دبیرخانه مرکزی اولین جشنواره ملی حرف‌آورد در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری چالش حرف‌آورد «روز قدس»، اظهار کرد: جشنواره سراسری حرف‌آورد طرحی فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی است که برای ایجاد زمینه مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی طراحی شده در این راستا و به‌مناسبت روز جهانی قدس در قالب این جشنواره اقدام به برپایی چالش سراسری با عنوان چالش حرف‌آورد «روز قدس» شد که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و از بین آثار ارسالی به این جشنواره یک اثر از تهران به‌عنوان اثر برتر انتخاب و معرفی شد.

وی با اشاره به شعار این جشنواره «موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد»، افزود: برای شرکت در این طرح فرهنگی، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال ویدئو‌های خود حداکثر تا ۳ دقیقه از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و ایتا اقدام کنند که آثار برگزیده علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند در رسانه ملی پخش خواهند شد.

خراسانچی تصریح کرد: جشنواره حرف‌آورد به‌دنبال موضوعات دلخواه شرکت‌کنندگان است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و می‌تواند شامل «ویدئو، صوت، کلیپ صوتی، اینستا کست و پادکست» باشد.

مسئول دبیرخانه مرکزی اولین جشنواره ملی حرف‌آورد اظهار کرد: این جشنواره با هدف پرداختن به موضوعات مختلف اجتماعی توسط مردم برنامه‌ریزی شده است. حرف‌آورد آوردگاهی برای شنیدن و بازگو کردن حرف‌های مردم در قالب تهیه کلیپ با موضوعات جذاب و آموزنده برای مردم است.

وی تآکید کرد: توجه به ارتباط تنگاتنگ امور زندگی مردم با یکدیگر، مهم شمردن و رواج گفت‌وگو و حرف زدن با مردم در موقعیت‌های قابل تبیین به‌عنوان یک ارزش مهم در جامعه از اهداف برگزاری جشنواره حرف‌آورد است.

خراسانچی در پایان با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: از مهم‌ترین اهداف برپایی جشنواره حرف‌آورد «تشکیل جبهه مردمی، هویت‌بخشی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم در عرصه تبلیغ، برنامه‌ریزی برای به میدان آرودن بانوان اندیشمند و صاحب‌سخن، فعال‌سازی اقشار مستعد، گسترش امر تبلیغ در لایه‌های مختلف جامعه، سازماندهی نظام تبیین، شبکه تبلیغ مردمی و شکستن محاصره تبلیغاتی» است.

انتهای پیام
captcha