اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در البرز
کد خبر: 3968998
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ضمن اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان، گفت: این برنامه‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و تبریک فرارسیدن هفته معلم، برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان در سال جاری را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در دو بخش معلمان و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت بخشی انجام شد، افزود: این برنامه در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشوری انجام شد که بعد از تکمیل فرم‌های خودارزیابی توسط معلمان، ارائه مستندات و داوری آنها در مراحل مختلف از طریق سامانه ltms در نهایت ۳۸۴ نفر به‌عنوان سرآمد منطقه‌ای و استانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش‌‌ و پرورش البرز بیان کرد: از این تعداد ۲۶۰ نفر سرآمد منطقه‌ای و ۱۲۴ نفر نیز سرآمد استانی هستند که در دو بخش جلوه‌های معلمی و مدیران و راهبران آموزشی و عوامل کیفیت‌بخشی مدارس و همچنین بازنشستگان تجلیل خواهند شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم پرداخت و فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی، بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ای به‌منظور معرفی جلوه‌های معلمی و قدردانی از زحمات فرهنگیان تلاشگر، تهیه و انتشار کلیپ سپاس معلم و قدردانی شخصیت‌ها و صنوف از مقام معلمان، صدور پیام تبریک وزیر آموزش‌ و‌ پرورش و استاندار البرز به‌مناسبت هفته معلم و حضور معلمان سرآمد در برنامه‌های صدا و سیمای استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

قاسمی با بیان اینکه برنامه‌های سپاس معلم با رویکرد مجازی و به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، گفت: در ایام هفته معلم و با برگزاری برنامه‌های مختلف از معلمان سرآمد استان تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های سپاس معلم در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز با حضور مسئولان و معلمان برگزیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری انجام و از زحمات فرهنگیان تلاشگر تقدیر می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش البرز با اشاره به تلاش‌ها و زحمات معلمان سخت‌کوش در ایام کرونا و جهاد علمی و آموزشی معلمان در راستای تداوم فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان در این کرونا، یادآور شد: معلمان متعهد و دلسوز به‌عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت در این مدت با تلاش شبانه‌روزی خود اجازه ندادند آموزش تعطیل شود و جریان آموزش به‌صورت مجازی و حضوری استمرار پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha