مشارکت 22 هزار البرزی در پویش «ایران مهربان»
کد خبر: 3967829
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مشارکت 22 هزار البرزی در پویش «ایران مهربان»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون 22 هزار نفر از این استان در پویش ایران مهربان شرکت کرده‌اند، گفت: هدف‌گذاری استان البرز در این پویش ایجاد بیش از ۳۸ هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.

مشارکت 22 هزار البرزی در پویش «ایران مهربان»

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام، گفت: هدف‌گذاری استان البرز در پویش «ایران مهربان» ایجاد بیش از ۳۸ هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۷۲ یتیم و سه هزار و ۲۷۳ فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد البرز هستند، افزود: از ابتدای پویش ایران مهربان یعنی از ۱۵ شهریورماه سال گذشته تاکنون بیش از ۲۲ هزار ارتباط بین فرزندان معنوی و حامیان برقرار شده است.

محمدی‌فرد ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال سایر دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سازمان بسیج سازندگی در اجرای این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۸ ارتباط میان حامی و فرزندان معنوی ایجاد شود.

این مسئول ضمن قدردانی از حضور گرم و پرشور حامیان محترم البرزی در این پویش، گفت: از تمام مردم نیکوکار البرز که با حمایت خود لبخندی بر لب‌های ایتام و فرزندان محسنین می‌نشانند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی گفت: مردم نیکوکار البرز می‌توانند با مراجعه به ۱۳ اداره کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان و همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۲۶ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ جهت پیوستن به پویش ایران مهربان و کمک به فرزندان معنوی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha