بخش اذان‌گاهی رادیو تهران با صدای محمد صالح علاء
کد خبر: 3964988
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

بخش اذان‌گاهی رادیو تهران با صدای محمد صالح علاء

بخش اذان‌گاهی شبکه رادیویی تهران با طنین صدای محمد صالح علاء از برنامه «دعوت» تقدیم روزه‌داران می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، بخش‌های اذان‌گاهی ویژه برنامه افطاری دعوت با صدای محمد صالح علاء تقدیم روزه‌داران خواهد شد.

بخش اصلی برنامه گفتگو با آدم‌های خاصی که در هر شرایطی سعی می‌کنند کمک حال دیگران باشند و هر شب به صورت مجازی آدم‌های خاصی بر سر سفره افطار رادیو تهران دعوت هستند از خیرین، نیکوکاران، ایثارگران، امدادگران و...

این برنامه شامل آیتم‌های متنوعی است که می‌توان به نیایش‌های اذان‌گاهی علی میرمیرانی صاحب قلم و نویسنده کتاب ما همه خوبیم اشاره کرد. مجید اسدزاده متخصص تغذیه هر روز با بیان اصول صحیح تغذیه در ماه مبارک رمضان روزه‌داران را راهنمایی می‌کند.

مهدی مجنونی تهیه‌کننده، الهام شوقی گوینده و نویسنده، مریم شهرام‌پور و مهدی رسولی نویسنده، یاسمن طاهری آیتم ساز کودک، سپیده آقاجانی هماهنگی و... از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

ویژه‌برنامه ماه رمضانی «دعوت» حدود 9 سال است که در ماه‌های رمضان از رادیو تهران روی آنتن می‌رود. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی شبکه رادیویی تهران که تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت 19:30 تا 21 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می‌شود.

انتهای پیام
captcha