شرکت 22 داور البرزی در مرحله دوم آزمون «طرح ساماندهی داوران»
کد خبر: 3963178
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

شرکت 22 داور البرزی در مرحله دوم آزمون «طرح ساماندهی داوران»

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از آغاز مرحله دوم آزمون طرح ساماندهی داوران در این استان ‌خبر داد‌ و گفت: این آزمون از صبح امروز در البرز آغاز شده است.

شرکت 22 داور البرزی در مرحله دوم آزمون «طرح ساماندهی داوران»

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از آغاز برگزاری آزمون طرح ساماندهی داوران قرآن البرزی خبر داد و گفت: مرحله دوم آزمون ساماندهی داوران قرآن از صبح امروز، پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده است.

وی از شرکت 22 داور خانم و آقای البرزی در این آزمون خبر داد و اضافه کرد: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه سال گذشته با شرکت 35 نفر و به‌صورت غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد 22 نفر به مرحله دوم یعنی شبیه‌سازی داوری راه یافتند‌.

این مسئول بیان کرد: در مرحله دوم شرکت‌کنندگان فایل‌های تلاوت را که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می‌شود داوری می‌کنند که این آزمون از ساعت 9 تا ۱۸ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

اشرفی، تعداد بانوان داور را 12 و تعداد آقایان شرکت‌کننده در این مرحله آزمون را 10 نفر اعلام کرد و گفت: داوری در دو بخش صوت و حفظ انجام می‌شود و آزمون آقایان در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف البرز و آزمون بانوان در سالن جلسات اداره شهرستان کرج در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha