البرز برای تأمین اقلام اساسی نوروز و ماه رمضان مشکلی ندارد
کد خبر: 3957173
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
فرماندار کرج:

البرز برای تأمین اقلام اساسی نوروز و ماه رمضان مشکلی ندارد

فرماندار کرج گفت: مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان نباشند.

البرز برای تامین اقلام اساسی نوروز و ماه رمضان مشکلی ندارد

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج، ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در حوزه کمبود روغن و مرغ در بازار استان مطرح است، گفت: اقدامات لازم برای تأمین، توزیع و تنظیم بازار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین انواع کالای اساسی در بازار صورت گرفته است، اظهار کرد: در این میان توزیع میوه از ۲۰ اسفندماه در سطح کلانشهر کرج انجام خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: ۵۰۰ تن سیب و ۹۰۰ تن پرتقال ۱۰ روز باقی‌مانده به سال جدید در میادین استان به قیمت مصوب توزیع و عرضه می‌شود که از این میزان ۷۰ درصد سهمیه کرج است.

قاسم‌پور گفت: دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد، سهمیه مرغ، گوشت، برنج و سایر اقلام مورد نیاز به‌طور منظم در بازار تأمین، توزیع و عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: برای کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی‌های لازم در بازار صورت گرفته است و با آمادگی کامل به استقبال ضیافت رمضان می‌رویم؛ در این راستا گران‌فروشی نیز زیر ذره‌بین نظارتی تیم‌های مشترک بازرسی فرمانداری، تعزیرات و سازمان صمت قرار دارد و هرگونه تخطی رصد و پیگیری می‌شود.

فرماندار کرج افزود: علاوه بر این در ایام پایانی سال و با توجه به شرایط کرونایی با افزایش مراجعات به مراکز خرید، تیم‌های نظارتی فرمانداری کرج رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در سطح شهر به‌طور مرتب رصد و پایش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha