تلاوت قرآن در امامزادگان البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3955554
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

تلاوت قرآن در امامزادگان البرز اجرا می‌شود

همزمان با ولادت امام علی(ع) و ایام ماه مبارک رجب برنامه تلاوت قرآن در امامزادگان البرز برگزار و در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

تلاوت قرآن در امامزادگان البرز اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه البرز در ایام ماه مبارک رجب، اظهار کرد: همه‌ساله در این ایام اداره اوقاف و امور خیریه البرز برنامه‌های جشن‌ ماه رجب را در بقاع متبرکه برگزار می‌کرد که امسال با توجه به شرایط کرونا این برنامه‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و ایام ماه مبارک رجب برنامه تلاوت قرآن در امامزادادگان انجام و در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

این مسئول توزیع بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه البرز در ماه رجب برشمرد و گفت: تعداد دو هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند از دهه فجر شروع شد که یک هزار و ۱۰۰ بسته آن توزیع و مابقی در ایام ماه رجب توزیع می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه ارزش هرکدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد هشت هزار بسته معیشتی با مبلغ بیش از چهار میلیارد تومان از محل نیت واقفان خیراندیش در بین خانواده‌های نیازمند استان و گروه‌های هدف توزیع شده است.

وی با بیان این‌که هم‌زمان با شب ولادت حضرت علی(ع) نیز اطعام‌دهی نیازمندان انجام می‌شود، تصریح کرد: اطعام‌دهی به‌صورت پخت غذا و توزیع در منازل مناطق حاشیه و کم‌برخوردار استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha