اعلام برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در البرز
کد خبر: 3950796
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

اعلام برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در البرز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشست خبری که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد برنامه‌های این ستاد را در ایام دهه فجر تشریح کرد.

تشریح جزئیات برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، 11 بهمن‌ماه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به نامگذاری روزهای ایام دهه فجر، شعار محوری امسال را بالنده و مقتدر چون کوه استوار بیان کرد و گفت: امسال روز ۱۲ بهمن‌ماه، با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، عبدصالح، احیاگر اسلام ناب محمدی نامگذاری شده و در این روز ساعت 9:30 صبح هم‌زمان با ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۴۰۰ مدرسه از مدارس آموزش و پرورش استان البرز، زنگ انقلاب به‌صورت مجازی و در مرکز استان در مدرسه ایثارگران به‌صورت نمادین نواخته می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن برنامه رژه موتورسواران به‌صورت نمادین برگزار می‌شود که موتورسواران از انتهای بلوار خوارزمی به طرف خیابان شهید بهشتی و میدان توحید حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در روز ۱۵ بهمن‌ماه هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره) که با عنوان انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی و اسلامی نام‌گذاری شده است در سراسر استان برنامه تجلیل از مادران، به‌ویژه مادران شهدا و خانواده معزز شهدا را خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: روز ۱۶ بهمن‌ماه نیز مراسم گلباران گلزار ۱۶۷ تن از شهدای استان با حضور تعداد معدودی از مسئولان برگزار می‌شود.

روحی‌یزدی گلباران گلزار شهدای انقلاب اسلامی در حدفاصل ماهدشت و محمد شهر در روز ۲۱ بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین در این ایام ۴۲ زوج جوان به همت بسیج اصناف راهی خانه بخت می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: در شب ۲۲ بهمن‌ماه رأس ساعت 21 طبق روال هر سال بانگ تکبیر از بالای پشت بام و مساجد اعلام می‌شود و در روز ۲۲ بهمن‌ماه نیز رژه خودرویی از ساعت 10 صبح از میدان آزادگان، میدان شهدا، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دولت‌آباد، سه‌راه رجایی شهر و فلکه اول رجایی‌شهر کرج خواهیم داشت که مسیر اصلی از میدان سپاه تا میدان جمهوری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییراتی که در برنامه‌های اجرایی ایجاد شده است تمامی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha