تحصیل 250 دانش‌آموز البرزی در مدارس صدرا
کد خبر: 3949938
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

تحصیل 250 دانش‌آموز البرزی در مدارس صدرا

مسئول مدارس صدرای البرز از فعالیت سه مدرسه صدرا در این استان خبر داد و گفت: در مجموع 250 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

ارسالی/// تحصیل 250 دانش‌آموز البرزی در مدارس صدرا

مهدی محمدبیگی، مسئول مدارس صدرای البرز، هفتم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه مدارس صدرا به عنوان مدارس انقلابی فرهنگی قابلیت‌های ارزشمندی دارند، اظهار کرد: تربيت دانش‌آموزان متدين با هدف ارتقای بينش دينی و بصيرت سياسی از اهداف اصلی راه‌اندازی اين مدارس است.

وی افزود: مدارس صدرا به‌عنوان کانون مدارس انقلاب اسلامی تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی نقش مؤثری در رشد، اعتلا و تربیت نسل مهذب، نخبه، انقلابی، مسئولیت‌پذیر و پرنشاط ایفا کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما در مدارس صدرا تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان است، افزود: خوشبختانه عملکرد خروجی این مدارس بسیار مطلوب است به‌طوری‌ که اکثر دانش‌آموزان این مدارس در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه قبول می‌شوند.

محمدبیگی در ادامه از فعالیت سه مدرسه صدرا در البرز خبر داد و گفت: از این تعداد دو مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه است و در مجموع 250 دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

مسئول مدارس صدرای البرز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده شش مدرسه به تعداد مدراس صدرای البرز اضافه می‌شود.

وی در پایان به فعالیت این مدارس در سال جاری اشاره کرد و گفت: باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس بیشتر فعالیت مدارس صدرا در فضای مجازی و بستر شبکه شاد صورت گرفت که برنامه‌هایی چون گفتمان‌های دینی، کلاس‌های اخلاق، کلاس‌های بصیرتی، جشنواره‌های قرآنی و کرسی تلاوت قرآن با بهره‌گیری از اساتید قرآنی استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha