گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) کرج رونمایی می‌شود
کد خبر: 3949621
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) کرج رونمایی می‌شود

همزمان با ایام الله دهه فجر از گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) کرج رونمایی می‌شود.

ارسالی/// گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) کرج رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، پنجم بهمن‌ماه در جلسه کمیته ایثارگران البرز که با هدف اجرای برنامه‌های دهه فجر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب هر سال در ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی با هدف تشریح فعالیت و دستاوردهای انقلاب اجرا می‌شود تا مردم به ویژه نسل جوان با چرایی و چگونگی شکل‌گیری و پیروزی انقلاب بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نماد بارز تحقق فرهنگ ایثار و شهادت است، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های بسیاری بودیم. همه مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها چه در زمان شکل‌گیری و به ثمر رسیدن انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس همه با تکیه بر فرهنگ شهادت و ایثارگری شکل گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: امروز هم که 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها همچنان ادامه دارد و علی‌رغم اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با نقشه‌های مختلف سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشته‌اند به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت حاکم برجامعه نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند و همیشه محکوم به شکست شده‌اند.

رستمیان گفت: هر چند در حال حاضر کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌روست اما این مشکلات روزی تمام می‌شوند پس باید تلاش کنیم تا ویترین انقلاب را به بهترین نحو ممکن برای مردم به ویژه نسل جوان نمایان کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید البرز در ادامه از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به منظور پاسداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: میهمانی لاله‌ها، 16 بهمن مصادف با پنجمین روز از دهه فجر همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کلنگ‌زنی خانه شهید البرز، رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ع) کرج، تجلیل از بانوان شهید و جانباز در قالب کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز همزمان با روز ولادت حضرت زهرا(س)، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های دیگری است که در این ایام اجرا می‌شود.

این مسئول در پایان بر ضرورت همکاری دستگاه و ادارات البرز در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی بتوانیم برنامه‌هایی در شان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha