برترین‌های البرز در مسابقات کشوری قرآن تجلیل شدند
کد خبر: 3949321
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

برترین‌های البرز در مسابقات کشوری قرآن تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برترین‌های استان البرز در چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم با حضور جمعی از مسئولان در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز، برگزار شد.

ارسالی/// برترین‌های البرز در مسابقات کشوری قرآن تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از البرز، مراسم تجلیل از برترین‌های استان البرز در چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم، امروز، چهارم بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز، برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز، در این مراسم اظهار کرد: عظمت قرآن باعث شده علی‌رغم تمام توطئه‌هایی که دشمنان طی این سال‌ها علیه نظام اسلامی به کار بسته‌اند، روز به روز بر اقتدار انقلاب و کشورمان افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه امروز همه دنیا به سمت دهکده جهانی‌شدن پیش می‌رود، دهکده‌ای که با یک حاکمیت واحد اداره می‌شود، افزود: تأکید بر وحدت قرن‌ها پیش در قرآن به اسم امت واحده آمده است، امتی که توسط حاکمیت الهی اداره می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: اما متأسفانه اسکتبار به بهانه‌های مختلف نمی‌خواهد کشورها به سمت حاکمیت الهی پیش بروند و از آنجا که قرآن و نظام اسلامی ما همیشه بر تحقق حاکمیت الهی تأکید کرده‌اند، استکبار و دشمنان به هر نحوی به‎دنبال نابودی انقلاب ما و قرآن هستند تا بتوانند بر دنیا حکومت کنند.

دشتکی در ادامه از تلاش برترین‌های البرز در مسابقات کشوری قرآن‌ کریم تقدیر کرد و گفت: شما به عنوان نمایندگان جامعه قرآنی جایگاه والایی دارید، چراکه آیات الهی و نگرش قرآنی را ترویج می‌دهید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: عملکرد شما و تعهدی که نسبت به قرآن دارید در فضایی که دشمن از هر وسیله‌ای برای کمرنگ‌ کردن اثر قرآن در زندگی مردم استفاده می‌کند بسیار قابل ستایش است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مطرح شده در این جلسه، گفت: بعضی از مشکلات از زیرساخت‌های فرهنگی نشئت می‌گیرند و متأسفانه بعضی از آنها نیز عمدا ایجاد می‌شوند و نمی‌توان گفت که به‌زودی حل خواهند شد چون اصلاحات فرهنگی کاری زمان‌بر است، اما درباره مشکلاتی که از نبود امکانات ایجاد شده‌اند قول می‌دهم که ابراز و امکانات لازم هرچه سریع‌تر فراهم شود.

انتهای پیام
captcha