برآورده‌شدن آرزوی ۴۷۸ کودک مددجوی البرزی
کد خبر: 3944422
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

برآورده‌شدن آرزوی ۴۷۸ کودک مددجوی البرزی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: آرزوی ۴۷۸ کودک مورد حمایت این مرکز توسط حامیان البرزی برآورده شد.

برآورده‌شدن آرزوی ۴۷۸ کودک مددجوی البرزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا لشینی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد توجه به کودکان تحت پوشش این نهاد است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح حامی آرزوها در استان البرز بیان کرد: در این طرح خیرین می‌توانند یکی از آرزوهای کودکان زیر پوشش کمیته امداد را برآورده کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح در سال جاری توانستیم با کمک خیرین آرزوهای ۴۷۸ کودک زیر پوشش این نهاد را برآورده کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه برای این اقدام بیش از ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد، اظهار کرد: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی و لوازم منزل جزو آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین است که در سایت حامی آرزوها به آدرس http://hamiarezooha.ir ثبت و توسط حامیان برآورده شد.

لشینی با بیان اینکه موفقیت کمیته امداد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت و همکاری بیش از پیش خیرین محقق می‌شود، گفت: مردم استان البرز همواره مشارکت بسیار مطلوبی در کمک‌های مردمی داشته‌اند و این بار نیز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین اداره‌کل کمیته امداد و دفاتر شهرهای استان یا تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را برگزیده و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و همچنین شرایط ایجاد شده به‌واسطه شیوع بیماری کرونا نیازمند مشارکت بیشتر خیرین برای رفع محرومیت هستیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز متذکر شد: در حال حاضر یک هزار و ۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و دو هزار و ۸۱۱ فرزند طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد البرز هستند و زیر چتر حمایتی خیرین قرار دارند.

انتهای پیام
captcha