اعلام فراخوان یادواره مکتب حاج قاسم در کرج
کد خبر: 3943455
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

اعلام فراخوان یادواره مکتب حاج قاسم در کرج

مدیر آموزش پرورش ناحیه سه کرج گفت: نخستین یادواره «مکتب حاج قاسم» به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مدارس این ناحیه فراخوان شد.

اعلام فراخوان یادواره مکتب حاج قاسم در کرج

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیر آموزش پرورش ناحیه سه کرج اظهارکرد: نخستین یادواره «مکتب حاج قاسم» به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مدارس این ناحیه فراخوان شد.

وی افزود: این اقدام حماسی- فرهنگی به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای مدافع حرم در قالب مسابقه برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند با ترسیم نقاشی با استفاده از مدادرنگی و آبرنگ در سبک‌های مختلف آثارشان را ارسال کنند.

مدیرآموزش پرورش ناحیه سه کرج، تولید پادکست برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و تولید کلیپ یا فیلم کوتاه ویژه مقطع متوسطه دوم را حداکثر در سه دقیقه را از دیگر محورهای این مسابقه عنوان کرد و گفت: مهلت ارسال آثار با ذکر نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، پایه و مقطع تحصیلی تا روز دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ از طریق شبکه شاد یا پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۱۹۱۱۰۱۴۳ است.

وی یادآورشد: این مسابقه از سوی قرارگاه مکتب حاج قاسم این ناحیه طراحی شده است که به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha