4 شهر لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی
کد خبر: 3942441
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

4 شهر لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان گفت: بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته چهار شهرستان لرستان از جمله خرم‌آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی هستند.

قرار داشتن 4 شهر لرستان در وضعیت نارنجی کروناییبه گزارش ایکنا، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی، مسئول کمیته اطلاع‍‎رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، یکم دی‌ماه در سخنانی گفت: بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی بسر می‌برند.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان بروجرد از وضعیت نارنجی خارج شده و هم‌اکنون در کنار شهرستان‌های الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

فتایی ادامه داد: بر همین اساس در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، همچنان محدودیت‌های گروه شغلی 3 و 4 برقرار بوده و کارکنان دستگاه‌های دولتی به‌صورت شیفت‌بندی 50 درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان اضافه کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز محدودیت‌ها برای گروه شغلی 4 اجرا می‌شود و کارکنان نیز با تشخیص مدیر مربوطه، به‌صورت دو سوم در محل کار و مابقی به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

فتایی گفت: از تمامی مردم استان می‌خواهیم با همدلی و همراهی، همچنان نسبت به رعایت محدودیت‌ها اهتمام ورزند تا استان در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha