ارسال بیش از 2000 اثر به به کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3940603
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

ارسال بیش از 2000 اثر به به کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه ساوجبلاغ از ارسال دو هزار و ۳۱۱ اثر به کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: 538 شاعر در این کنگره شرکت کردند.

ارسال بیش از 2000 اثر به به کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اولین کنگره شعر «امربه معروف و نهی از منکر» در پنج بخش اصلی شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان، شعر آذری و سرود و ترانه از تیرماه سال جاری آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به موضوعات این کنگره که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، افزود: نگاه نو و متفاوت به امر به معروف و نهی از منکر، کارکردهای اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر، پاسداشت آمران به معروف و ناهیان از منکر، امر به معروف و نهی از منکر در سیمای عاشورا و مصادیق عملی امر به معروف و نهی از منکر با زبان شعر از موضوعات اصلی این کنگره بود.

این مسئول بیان کرد: همچنین این کنگره دو بخش ویژه نیز داشت که امر به معروف و نهی از منکر در سیمای جبهه مقاومت و شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، شهید امر به معروف و نهی از منکر را شامل می‌شد.

مختاری هدف از برگزاری این کنگره را رواج موضوع امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی در جامعه دانست و گفت: 538 شاعر در این کنگره شرکت کردند و در مجموع دو هزار و 311 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

امام جمعه ساوجبلاغ در پایان به برگزاری مراسم اختتامیه کنگره اشاره کرد و گفت: این مراسم فردا یکشنبه، 23 آذرماه از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات نه دی هشتگرد با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور و با حضور شعرای برتر کشوری برگزار خواهد شد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم بدون حضور تماشاگران و به‌صورت مستقیم از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha