رتبه نخست کشوری البرز در شور عاطفه‌ها
کد خبر: 3937114
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

رتبه نخست کشوری البرز در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: در جشن شور عاطفه‌ها بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد و البرز رتبه نخست کشوری را در این زمینه کسب کرد.

رتبه نخست کشوری البرز در شور عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اظهار کرد: جشن «شور عاطفه» در سال جاری و به‌دلیل شیوع کرونا که باعث تعطیلی مدارس شد، بیشتر با رویکرد تأمین تجهیزات هوشمند برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به‌علت شرایط خاص، نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، تصریح کرد: امسال به جز لوازم‌التحریر، کیف و کفش و سعی کردیم با کمک خیرین و مردم تجهیزات آموزش غیرحضوری را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه اولویت فعالیت‌های تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در شور عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند است، اظهار کرد: در این زمینه سعی شد تا در نخستین زمان ممکن کمک‌های نقدی خیرین را تبدیل به لوازم آموزش غیرحضوری تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: طی سال جاری در جشن شور عاطفه‌های استان البرز بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شد.

محمدی‌فرد با بیان اینکه ۲۳۰ مرکز نیکوکاری به‌طور مستقیم با کمیته امداد البرز برای انجام امور فرهنگی همکاری می‌کنند، گفت: با همکاری این مراکز توانستیم ۶۳۶ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه کنیم.

این مسئول بیان کرد: با کمک خیرین بیش از هشت هزار دانش‌آموز را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌ایم و به آنها خدمات‌رسانی می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با قدردانی از مراکز نیکوکاری این استان در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار متذکر شد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۰۲۶۸۸۷۷ یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ در صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha