آغاز نام‌نويسی طرح «بشارت» در فارس / 120 هزار دانش‌آموز حافظ جزء 30 شدند
کد خبر: 3934742
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

آغاز نام‌نويسی طرح «بشارت» در فارس / 120 هزار دانش‌آموز حافظ جزء 30 شدند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از آغاز ثبت‌نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن كریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در این استان خبر داد.

سیدصدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه ثبت‌نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن كریم در این استان در سال تحصیلی جاری آغاز شده است، گفت: این برنامه در قالب طرح «بشارت» ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم و همچنین فرهنگیان اجرا می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام این طرح از طریق سامانه اینترنتی در سراسر كشور از 14 آبان‌ماه آغاز شده است كه فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به پورتال همگام نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

زین‌العبادی بیان كرد:‌ بحمد الهی برنامه‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان فارس با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شود به‌طوری سالانه شاهد مشاركت هزاران نفر از دانش‌آموزان در این نوع‌ فعالیت‌ها هستیم.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس یادآور شد: به‌عنوان مثال در سال گذشته با وجود شیوع كرونا بیش از 120 هزار نفر از دانش‌‌آموزان فارس موفق به حفظ جزء 30 قرآن كریم در قالب مشاركت در این طرح شدند.

انتهای پیام
captcha