کرجی‌ها کتاب‌هایتان را نذری بدهید
کد خبر: 3934182
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

کرجی‌ها کتاب‌هایتان را نذری بدهید

رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، طرح نذر کتاب در محله‌های محروم کرج و روستاها اجرا می‌شود.

کرجی‌ها کتاب‌هایتان را نذری بدهید

محسن موسیوند، رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، طرح نذر کتاب در محله‌های محروم کرج و روستاها اجرا می‌شود.


وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی در قالب پویش مردمی نذر کتاب از امروز، 19 آبان‌ماه اجرایی شده است، افزود: در اجرای این طرح کتاب‌های اهدایی شهروندان برای مطالعه ساکنان محله‌های محروم کرج و روستاهای اطراف این کلانشهر جمع‌آوری می‌شود.


موسیوند گفت: با توجه به اینکه نذر به عنوان یک سنت پسندیده، سال‌ها در فرهنگ ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، در هفته کتاب و کتابخوانی ضمن ایجاد دغدغه برای اهالی فرهنگ، به مردم عزیز یادآور می‌شویم که با کتاب انس بیشتری داشته باشند و در مسیر زندگی خود تحت هر شرایطی موضوع کتاب و مطالعه فراموش نکنند.


رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: مطالعه کتاب در بهبود شیوه زندگی و رسیدن به اهداف عالی هر فرد تأثیر مستقیم دارد و به همین جهت امیدواریم با اجرای چنین طرح‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، در افزایش سرانه مطالعه شهروندان، گام‌های بهتری برداشته شود.


وی گفت: شهروندان کرجی می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه‌ها و فرهنگسراهای شهرداری کرج اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha