ساخت مدرسه توسط پدر شهید در ساوجبلاغ
کد خبر: 3931002
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

ساخت مدرسه توسط پدر شهید در ساوجبلاغ

رییس آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت: پدر شهید «محمد حسن‌نژاد» و اهالی روستای رامجین با آغاز ساخت یک مدرسه به کمک در مسیر مدرسه‌سازی گام برداشتند.

ساخت مدرسه توسط پدر شهید در ساوجبلاغ

محمود پایکاری، رییس آموزش و پرورش ساوجبلاغ در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: حاج مرتضی حسن‌نژاد پدر شهید محمد حسن‌نژاد و مردم نیکوکار روستای رامجین تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۹ کلاسه را برای تامین فضای آموزشی آینده‌سازان با آموزش و پرورش امضا کردند.
وی ادامه داد: هزینه ساخت این مدرسه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که پدرشهید حسن‌نژاد یک میلیارد تومان آن را متقبل شد ومابقی توسط خیرین روستا پرداخت می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش ساوجبلاغ تصریح کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت دو هزارو ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
پایکاری ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه توسط خیر نیک‌اندیش، اهمیت ساخت مدرسه و کمک به امور آموزش و پرورش مدارس به ویژه در مناطق محروم را مهم دانست و افزود: مدرسه‌سازی مصداق کار خیر است و خیران مدرسه‌ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند.
وی با بیان اینکه مدارس مکان‌های مقدسی هستند که افراد با بالابردن علم و دانش خویش می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند بر گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha