اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز
کد خبر: 3925817
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز

علاقمندان البرزی برای شرکت در بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآنی «هدهد» تا دهم مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مهلت ثبت‌نام برای بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآنی «هدهد» دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۱۰ مهرماه تعیین شده است.
بخش آوایی این جشنواره شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ترجمه‌خوانی، حفظ سوره حجرات با ترجمه، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۲۰ جزء و حفظ جزء کل، دعا، مناجات و اذان، آیین سخنوری، هم‌خوانی و تواشیح بوده و بخش تیمی شامل مسابقات تیمی، مناظره دانشجویی، نمایش و تواشیح است که به دلیل کرونا ممکن است مسابقات تیمی به تعویق بیفتد.
بخش هنری شامل خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، ساخت تیزر بی‌نما(کمیک استریپ)، طراحی پوستر، معرق و منبت، تابلو فرش، نماهنگ، فیلم کوتاه و بخش ادبی شامل شعر کلاسیک(نو)، داستان‌نویسی، نمایش‌نامه نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.
بخش ویژه این جشنواره نیز به نام شهید سردار سلیمانی مزین شده و شامل شعر، داستان، نماهنگ، اپلیکیشن و مقاله‌نویسی می‌شود.
همچنین بخش کتبی شامل احادیث اهل‌بیت(ع)، احکام نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر قرآن‌کریم، سیره معصومان(ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، پرسمان معارفی سبک زندگی قرآنی و نماز است.
مقاله‌نویسی گروهی، تالیف و ترجمه کتاب گروهی، کانال‌های مجازی قرآنی گروهی و تولید اپلیکیشن گروهی نیز از زیرمجموعه‌های بخش گروهی این جشنواره است و بخش پژوهشی نیز شامل مقاله نویسی، تالیف کتاب، بررسی و نقد کتاب، تلخیص کتاب و بخش فناوری شامل کانال‌های مجازی، نرم‌افزارهای قرآنی و سایر موارد است.
شرکت برای عموم در بخش ویژه این جشنواره آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره هدهد به آدرس الکترونیکی www.quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha