برپایی 2 هزار یادمان شهدا در مدارس
کد خبر: 3924143
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

برپایی 2 هزار یادمان شهدا در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، دو هزار یادمان شهدا در مدارس این استان برپا شد.

برپایی 2 هزار یادمان شهدا در مدارس

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، دو هزار یادمان شهدا در مدارس این استان برپا شد.
فهمیده گفت: این اقدام فرهنگی- تربیتی به منظور ترویج هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی با رویکرد شهیدپژوهی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهم‌ترین عامل خنثی‌کننده شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.
این مسئول آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه شهادت و حماسه‌آفرینی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از اسلام درآن سوی مرزهای کشور«مدافعان حرم» را از دیگر اهداف برپایی یادمان شهدا در مدارس البرز برشمرد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد، در جامعه‌ای که الگوی مردمش فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت باشد، دشمن پیروز میدان نمی‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در پایان بر ضرورت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از طریق فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج سبک زندگی شهدا است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha