دهه ولایت؛ فرصتی مناسب برای تقویت اعتقادات دینی مردم
کد خبر: 3914703
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

دهه ولایت؛ فرصتی مناسب برای تقویت اعتقادات دینی مردم

رئیس بسیج مداحان البرز گفت: دهه ولایت بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات دینی مردم است. جامعه در این دهه با اسلام راستین و ابعاد وجودی معصومین(ع) و نقش ولایت بر جامعه اسلامی آشنا‌تر می‌شود.

دهه ولایت؛ فرصتی مناسب برای تقویت اعتقادات دینی مردم

ابراهیمی نوروزی‌فر، رئیس بسیج مداحان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت، اظهارکرد: ترویج فرهنگ ولایت فرصتی برای بازگویی حقیقت دین و همچنین نقش امامت در ساختار دینی است.

وی افزود: دهه ولایت بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات دینی مردم است. جامعه در این دهه با اسلام راستین و ابعاد وجودی معصومین(ع) و نقش ولایت بر جامعه اسلامی آشنا‌تر می‌شود، لذا باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره برد تا ساختار‌های اصلی دین مبین اسلام بار دیگر یادآوری و نقش «اهل‌ بیت(ع)» در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام بازگو ‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بسیج مداحان البرز برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است، گفت: تجلیل از مداحان سادات، برگزاری مسابقه خوشنویسی از احادیث ولایت، نقاشی و گرافیک با موضوع غدیر از جمله این برنامه‌هاست.

نوروزی‌فر تصریح کرد: همچنین در این ایام افرادی که نام علی، فاطمه، زهرا و مرتضی دارند می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و کدملی به سامانه 10000114262 به قید قرعه جایزه دریافت کنند.

این مسئول در ادامه به برگزاری پویش تزئین منازل، نصب پرچم، پخت کیک و مداحی به مدت دو دقیقه با محوریت عید غدیر در منازل اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان باید ویدیو‌های خود را به شماره 09355632974 ارسال کنند.

رئیس بسیج مداحان البرز همچنین به برگزاری مسابقه پیامکی روزهای شاد آسمانی و 10 شب مداحی در حسینه مجازی بسیج مداحان اشاره کرد و گفت: مداحی‌ها توسط 10 مداح سادات از شب چهارشنبه، 14 مرداد به صورت زنده پخش اینستاگرامی دارد.

انتهای پیام
captcha