توزیع کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3913877
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

توزیع کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در کانون‌های مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از توزیع 59 جلد کتاب «درسنامه نهج البلاغه» در سطح کانون‌های مساجد استان، به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

توزیع کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در کانون‌های مساجد البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: 59جلد کتاب «درسنامه نهج البلاغه» بین 59 کانون مساجد استان به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم توزیع می‌شود.
وی افزود: این کتاب شامل «مجموعه آموزش ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه» است که به صورت موضوعی تنظیم و در هفت جلد به ترتیب، به حکمت‌ها، نامه‌ها و خطبه‌ها می‌پردازد.
این مسئول با بیان اینکه جلدهای اول و دوم کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد، اعلام کرد: کانون‌های دارای خانه نور، طرح تلاوت نور، امتیاز بالا در سامانه بچه‌های مسجد و کانون‌هایی که در طرح درسنامه فهم زبان قرآن حضور داشتند در اولویت توزیع هستند.
شکری آموزش واژگان مهم و کلیدی نهج‌البلاغه، آموزش ترجمه به صورت کاربردی و کسب مهارت در این زمینه، آشنایی اجمالی با شرح و تفاسیر معارف نهج‌البلاغه، آشنایی با شیوه‌های پژوهش در نهج‌البلاغه و کسب مهارت در این زمینه را از جمله ویژگی‌های این کتاب برشمرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز، یادآور شد: این کتاب درسنامه ویژه مربیان فعال کانون‌ها بوده که با تدریس به شیوه مجازی می‌توانند به آموزش اعضای کانون بپردازند.

انتهای پیام
captcha