هیئت‌های مذهبی آماده برگزاری مراسم عزای حسینی باشند
کد خبر: 3910485
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

هیئت‌های مذهبی آماده برگزاری مراسم عزای حسینی باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: هیئت‌های مذهبی باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مراسم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

هیات‌های مذهبی آماده برگزاری مراسم عزای حسینی باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز،‌ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ماه محرم و صفر در بین مردم، اظهار کرد: تاریخ نشان داده است که مردم در هیچ شرایطی حتی در زمان طاغوت عزای ماه محرم را کنار نگذاشته و در سخت‌ترین شرایط روضه حضرت سیدالشهدا(ع) را برپا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همراه هیئت مذهبی استان رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم عید غدیر، ماه محرم و صفر، تضمین کرده و تمام آموزش‌های مربوطه را پیش‌بینی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هیئت‌های مذهبی باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مراسم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

ولایی‌برحق گفت: همه نهادها به ویژه شهرداری‌ها نیز خود را موظف به همکاری با مشتاقان اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام دانسته و جهت بهتر برگزار شدن و رعایت دقیق مسائل بهداشتی، محیط‌های باز را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

وی گفت: به برکت مجلس روضه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام عوارض شیوع ویروس منحوس کرونا برطرف شده و از خداوند سلامتی کامل همه مردم را می‌خواهیم.

انتهای پیام
captcha