20 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3909410
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

20 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در کرج برگزار می‌شود

فرمانده حوزه بسیج 127 قمر بنی هاشم(ع) سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از برگزاری 20 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا اکثر این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

20 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در کرج برگزار می‌شود

علی پورقنبر، فرمانده حوزه بسیج 127 قمر بنی‌هاشم(ع) سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب 20 برنامه پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه همه‌ساله برنامه‌های مختلفی در به مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام می‌شد اما امسال این برنامه‌ها به خاطر پیشگیری از کرونا به روال دیگری انجام می‌شود، افزود: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.
این مسئول اظهار کرد: اکران فیلم در خصوص حجاب و عفاف با محوریت «قهرمان من» با موضوع «حاج قاسم»، از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.
وی برگزاری کلاس‌های آموزش‌ هنری مخصوص بانوان و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته عفاف و حجاب برشمرد.
پورقنبر در پایان دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، استفاده از ظرفیت مساجد و ارکان آن در راستای موضوع حجاب و عفاف، برگزاری مسابقات ورزشی با حضور بانوان، برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی از جمله احکام و ... را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته عفاف و حجاب با همکاری سپاه و بسیج برشمرد.

انتهای پیام
captcha