اجرای طرح «کرامت »در 30 نقطه البرز
کد خبر: 3909386
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

اجرای طرح «کرامت »در 30 نقطه البرز

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از اجرای طرح کرامت در 30 منطقه استان خبرداد و گفت: این طرح در قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری اجرا شده است.

اجرای طرح «کرامت »در 30 نقطه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز، 18تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در شرایط مقابله با شیوع کرونا در سراسر کشور، گفت: سپاه استان البرز آمادگی کافی برای مشارکت در انجام پروژه‌های در دست اجرا را دارد.
وی با اشاره به اینکه در صورت تمایل دستگاه‌های مربوطه برای آغاز همکاری و مشارکت آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستیم، اظهار کرد: تجهیزات مهندسی، گروه‌های جهادی و مشارکت نیروهای بسیجی از جمله اقدامات مورد نظر سپاه استان در بحث مشارکت با دستگاه‌های اجرایی است.
مولایی یادآور شد: در حوزه‌هایی از جمله بهداشت و درمان و بخش عمرانی نیز سپاه استان البرز آماده همکاری است.
وی با اشاره به اینکه دو قرارگاه در دو روستای پلنگ آباد و نجم آباد در حوزه بهداشت و درمان و آموزش به مردم منطقه خدمات رسانی دارند، ادامه داد: سعی داریم به سایر مناطق محروم استان نیز ارائه خدمات داشته باشیم.
این فرمانده سپاه با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۷ منطقه استان، گفت: سپاه این طرح را در ۳۰ منطقه و در قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری انجام داده است.
 مولایی در پایان با اشاره به اهمیت توسعه سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: تاکنون ۶۰ سوله توسط سپاه استان احداث شده است.

انتهای پیام
captcha