افزایش 70 درصدی اشتغال مددجویان البرزی
کد خبر: 3909204
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

افزایش 70 درصدی اشتغال مددجویان البرزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: امسال با اعطای ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان البرز رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

افزایش 70 درصدی اشتغال مددجویان البرزی

شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امسال با اعطای ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان البرز رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان و همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود، ادامه داد: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال از ۵۰ ماه به ۸۴ ماه افزایش‌یافته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد به‌طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.
رضایی با بیان اینکه امسال ۵۰۳ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی استان معرفی شده‌اند، گفت: ۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت‌های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز هستند.

انتهای پیام
captcha