۷۵۴۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی «طرح داناب» مشارکت داشتند
کد خبر: 3904284
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

۷۵۴۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی «طرح داناب» مشارکت داشتند

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: بیش از ۷۵۴۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی طرح داناب حضور فعال داشتند و از این تعداد ۳۰۰ دانش‌آموز به عنوان ناجی آب در دوره‌های پیشرفت آموزشی شرکت کردند.

۷۵۴۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی طرح داناب مشارکت داشتندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، ۲۱ خردادماه در آئین اختتامیه مراسم طرح «داناب» گفت: هدف اصلی طرح داناب آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از منابع زیررمینی به اقشار دانش‌آموزان به عنوان طلایه‌داران آینده کشور است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: در سال تحصیلی سال ۹۸ و ۹۹ نیز این طرح در ۱۰۰ مدرسه منتخب استان اجرایی شد که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا این طرح متوقف شد، اما زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی فراهم شد.

اوچی اردبیلی، بیان کرد: بیش از ۷۵۴۰ دانش‌آموز در کارگاه‌های آموزشی طرح داناب حضور فعال داشتند و از این تعداد ۳۰۰ دانش‌آموز به عنوان ناجی آب در دوره‌های پیشرفت آموزشی شرکت کردند.

وی تاکید کرد: از طرح از سال ۸۸ در استان به صورت پایلوت و از سال ۸۹ به صورت متناوب هر ساله با مشارکت آموزش و پرورش، شرکت آب منطقه‌ای و جهاددانشگاهی به صورت مشترک برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: چهارکمیته برای اجرای طرح داناب در جهاددانشگاهی استان تشکیل شده که اقدام به تولید محتوا، تهیه اقلام فرهنگی برای طرح و ساماندهی و ترویج فرهنگ مصرف آب را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha