پنج سرای محله در کرج افتتاح می‌شود
کد خبر: 3903409
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

پنج سرای محله در کرج افتتاح می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: پنج سرای محله مردادماه در کرج افتتاح می‌شود.

پنج سرای محله در کرج افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، شامگاه شنبه، 17 خرداد در مراسم افتتاح پنج سرای محله که در پارک ورزش کیانمهر برگزار شد، با بیان اینکه از مؤلفه‌های یک شهر توسعه یافته افزایش مشارکت‌های اجتماعی است، گفت: در این کار مدیریت امور با مردم اهمیت بالایی دارد.
وی افزود: زمانی کارها و پروژه‌هایی در سطح یک محله یا منطقه شهری مؤثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه‌ها را با مشارکت خودشان و دخالت نظر آنها پیاده سازی کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه امروز سیاست اصلی شورای شهر و شهردار کرج نیز بر پایه مشارکت‌های مردمی است، گفت: بر اساس تباصر بودجه سال ۹۸ شهرداری این کلانشهر، سازمان فرهنگی شهرداری کرج موظف شد تا سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج راه اندازی و افتتاح کند.
این مسئول بیان کرد: پنج سرای محله که امروز در چند نقطه شهرمان افتتاح شده در محلات اسلام آباد، کیانمهر، حسن آباد، حصارک بالا و رجایی شهر واقع است.
رحیمی با اشاره به اینکه پنج سرای محله دیگر نیز تا مردادماه امسال تقدیم مردم کرج خواهد شد، عنوان کرد: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است.
وی با اشاره به اینکه سراهای محله می‌تواند در رفع گره‌ها و مشکلات موجود در محلات تأثیرگذار باشد، بیان کرد: در شهرهای توسعه یافته امروزی مشارکت‌های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم گیری‌ها بیشتر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن‌ها و انجمن‌های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تأثیرگذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است.

انتهای پیام
captcha