دلباختگان غرب کعبه آمالشان را از دست می‌دهند
کد خبر: 3903407
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

دلباختگان غرب کعبه آمالشان را از دست می‌دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حوادث آمریکا و اقدامات نژادپرستانه سردامداران این کشور گفت: قدرت ایالات متحده آمریکا روبه افول است و دلباختگان غرب، کعبه آمالشان را از دست می‌دهند.

دلباختگان غرب کعبه آمالشان را از دست می‌دهند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به حوادث آمریکا و اقدامات نژادپرستانه سردامداران این کشور گفت: قدرت ایالات متحده آمریکا روبه افول است و دلباختگان غرب، کعبه آمالشان را از دست می‌دهند.
وی با بیان اینکه با اوج‌گیری نشانه‌های فروپاشی آمریکا، بعید نیست دلباختگان غرب جسد متعفن گوساله کدخدا را هم بپرستند، افزود: آمریکا با توجه به آن ظاهر آراسته‌ای که از خودش تاکنون نشان داده، در اولین قدم‌های بحرانی که به جامعه کشیده شد، مجبور به نمایش حقیقت خودش شد و به تعبیر مقام معظم رهبری لجن ته حوض نمایان گشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: بعد از فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی، عده‌ای آمریکا را تفکر بی‌رقیب دانسته و آنرا امپراطوری و کدخدای دهکده جهانی قلمداد می‌کردند اما با گذشت زمان دست آمریکا رو شد و همه آرزوهای آنان نقش برآب شد.
وی با تاکید براینکه این عده هنوز با اینکه نشانه‌های از بین‌رفتن تفکر آمریکا در جهان نمایان شده است به پیروزی جریان الهی و اسلامی تن نمی‌دهند، گفت: تنها راه رسیدن به آرامش و آسایش دنیا و آخرت، اطاعت محض از خداوند متعال و دوری از فحشا، فساد، تبعیض، حق‌خوری، ظلم و مراجعت به ارزش‌های اسلامی و انسانی است.
ولایی‌برحق در پایان نفی تفکر کدخدایی عالم و معرفی مزایای نقشه راه اسلام و الهی را اولین قدم جبهه حزب الله و مقاومت دانست و گفت: در صورت عدم معرفی جریان توحیدی در عالم این احتمال وجود دارد که جنس‌های بنجلی مانند کمونیست، خود را برای عرضه و جمع‌کردن مشتری در اقصی نقاط جهان معرفی و تحمیل کنند بنابراین باید در این مسیر هوشیار بود و کار را به دست نابخردان نسپرد.

 

انتهای پیام
captcha