اصلاح قوانین حوزه سلامت رویکرد مجلس یازدهم
کد خبر: 3901918
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

اصلاح قوانین حوزه سلامت رویکرد مجلس یازدهم

نماینده منتخب ساوجبلاغ در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید بر حل مشکلات حوزه سلامت، گفت: مجلس جدید در اصلاح ساختارها، رفع موارد دست وپا گیر و اصلاح قوانین حوزه سلامت تلاش می‌کند.

اصلاح قوانین حوزه سلامت رویکرد مجلس یازدهم

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه اشرافیگری برخی از مسئولان سبب ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده است، گفت: اصلاح ساختار و قوانینی که ایراد دارد و مانع تولید و پیشرفت کشور است و در کنار آن اصلاح فرهنگ نظارت گسترده، قوی و کارآمد در سطح استانی و ملی از اولویت برنامه‌های این مجلس خواهد بود.
حدادی با تاکید بر حل مشکلات حوزه سلامت بیان کرد: مجلس جدید در اصلاح ساختارها، رفع موارد دست وپا گیر واصلاح قوانین حوزه سلامت تلاش می‌کند.
نماینده منتخب ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد درمجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: در صورت رفع مشکلات بهداشتی و کاهش هزینه‌های سلامت، آسیب‌پذیری مردم نیز در استان‌های کوچک بهبود پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه افزایش تعامل و همکاری میان دولت و مجلس به نفع مردم در حوزه سلامت است تصریح کرد: مجلس آینده رفع موانع و مشکلات در بیمه سلامت را پیگیری کرده و از این آمادگی برخوردار است تا طرح‌ها و لوایحی که موجب پیشرفت برنامه‌های حوزه سلامت می‌شود را با جدیت در دستور کار بررسی قرار دهد.
حدادی با بیان اینکه توجه به بیمه از اولویت‌های مسئولان کشور است، گفت: بیمه سلامت توسعه خدمات را با هدف گسترش چتر حمایتی پیگیری کند.

انتهای پیام
captcha