۶ سرای محله در مناطق کم‌برخوردار کرج راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3896958
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

۶ سرای محله در مناطق کم‌برخوردار کرج راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار به زودی 6 سرای محله در کرج راه‌اندازی می‌شود.

۶ سرای محله در مناطق کم‌برخوردار کرج راه‌اندازی می‌شود

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: راه‌اندازی سرای محله با هدف نقش‌آفرینی مردم در اداره امور شهری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ایجاد انگیزه برای مشارکت اجتماعی واستفاده از جوانان مستعد برای بهبودی وضعیت اجتماعی و فرهنگی محله‌ها در برنامه کاری شهرداری کرج قرار گرفته است .
وی افزود: در تلاش هستیم تا با مشارکت مردم وضعیت زندگی در محله‌های کم‌برخوردار کرج از جمله حسن آباد بالا بهبود یابد.
این مسئول بیان کرد: در آینده نزدیک 6 سرای محله به عنوان الگو در مناطقی از کرج راه اندازی می‌شود و در صورت بازخورد مثبت سراهای دیگر نیز راه‌اندازی خواهند شد.
رحیمی توضیح داد: کرج با یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای حدود ۱۰۰۰ هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیررسمی است که که بازآفرینی آنها به دغدغه مدیریت شهری تبدیل شده است
این مسئول گفت: برخورداری از خدمات مناسب شهری و رفاهی حق شهروندان در تمام مناطق کرج است و در این حوزه تفاوتی بین محلات کم‌برخوردار و برخوردار نباید وجود داشته باشد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج توضیح داد: بدون‌شک با افزایش امکانات و زیرساخت‌ها در محلات کم‌برخوردار شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha