کمک مومنانه بسیج شهرداری کرج با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی
کد خبر: 3896303
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

کمک مومنانه بسیج شهرداری کرج با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

بسیج شهرداری کرج در نخستین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» خود اقدام به تهیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم‌برخودار کرج کرد.

کمک مومنانه بسیج شهرداری کرج با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

غلام قربانی، فرمانده بسیج شهرداری کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بسیج شهرداری کرج در نخستین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» خود اقدام به تهیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم‌برخودار کرج کرد.
وی با اشاره به اینکه پیش از این رزمایش نیز ۱۱۰۰ بسته معیشتی شب عید نوروز در مناطق محروم توزیع کردیم، افزود: علاوه بر آن بسیج شهرداری کرج ۲۰۰ گان بیمارستانی را تهیه و همراه با ماسک‌های بهداشتی تحویل کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی کرج کرده است.
این مسئول بیان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) ‌با توزیع یک هزار بسته معیشتی انجام و مرحله سوم آن نیز در روز عید سعید فطر اجرا خواهد شد.
مردم استان البرز پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «همدلی، مواسات و کمک مومنانه» در قالب اقشار مختلف اعم از بسیجی، خیر، ‌جهادگر و... تاکنون ده‌ها هزار بسته معیشتی در بین افراد و صاحب اصناف آسیب‌دیده از کرونا، نیازمندان و محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha