مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3890882
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برگزاری مسابقه استانی «خانواده، خلاقیت، شادی» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و خانواده‌ها خبر داد.

مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» در لرستان برگزار می‌شودمحمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا، حضور در منزل  به‌عنوان یکی‌ از مهم‌ترین عوامل قطع شیوع این بیماری اعلام شد. به همین خاطر ماندن خانواده در منزل طی مدت زمانی که اعلام شده، نیاز به یک برنامه‌ریزی درست دارد؛ براین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به‌منظور ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و خانواده‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» را به‌صورت استانی برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که این مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی در قالب‌های؛ نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش عروسکی (نمایش من و عروسکم به‌صورت یک یا دو نفره)، شعر و داستان، کاردستی و قصه‌گویی به‌صورت مجازی اجرا می‌شود، اضافه کرد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال برای دبیرخانه مجازی این مسابقه در کانون لرستان ارسال کنند.

مدیرکل کانون لرستان با بیان این‌که برگزیدگان این مسابقه پس‌از بررسی توسط هیئت داروان معرفی خواهند شد، گفت: شرکت‌کنندگان آثار خود را پس‌از فیلم‌برداری به‌صورت افقی با تلفن همراه در زمان‌های یک تا دو دقیقه‌ای به شماره  ۰۹۳۷۲۹۰۴۵۵۶ پیام‌رسان سروش یا تلگرام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha