همکاری مؤسسات اتحادیه قرآنی البرز در توزیع اقلام بهداشتی
کد خبر: 3885989
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

همکاری مؤسسات اتحادیه قرآنی البرز در توزیع اقلام بهداشتی

اتحادیه قرآنی استان البرز به منظور مقابله با ویروس جدید با بهره‌مندی از توان مؤسسات قرآنی در قالب گروه‌های جهادی اقدام به اجرای برنامه‌های بهداشتی در سطح شهر و تولید ماسک برای هموطنان کرده است.

تولید ماسکبه گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز با داشتن ۱۱۰ مؤسسه فعال و ۱۱۵ خانه قرآن و ۵۰۰ خادمیار قرآنی از تمام پتانسیل و ظرفیت استان در گروه‌های جهادی برای تولید ماسک در مؤسسات، اعزام نیرو به شرکت‌های تولیدکننده ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده در سطح استان البرز بهره برده است.

حسین قضاتلو، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز گفت: در وضعیت کنونی و ادامه تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با ویروس جدید،  اتحادیه برای ضد عفونی و گندزدایی معابر شهری با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به مردم استان البرز است.

همچنین اتحادیه در این ایام با همکاری مؤسسات، بسته‌های معیشتی شامل اقلام ضروری روغن، برنج، گوشت، مرغ و دیگر خوراکی‌ها و اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل ضد‌عفونی‌کننده و... را در مناطق محروم بین خانواده‌های کم‌برخوردار استان توزیع کرد.

تعطیلی مدارس، مؤسسات و در خانه ماندن کودکان و نوجوانان باعث شده تا این اتحادیه کلاس‌های روخوانی، حفظ، مفاهیم، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را در شبکه‌های مجازی برپا کند.

اتحادیه به منظور مشارکت و ایجاد فضای قرآنی و فرهنگی در منازل، در حال برنامه‌ریزی مسابقات در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن ویژه همه مقاطع سنی در رشته‌های نقاشی، خطاطی در فضای مجازی با همکاری ارگان‌ها و نهادهای استانی است که جایزه به نفرات برتر هر رشته در ماه مبارک رمضان اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha