ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی از شهرهای آلوده به کرمان
کد خبر: 3882588
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

ممنوعیت ورود کاروان‌های زیارتی از شهرهای آلوده به کرمان

استاندار کرمان با اشاره به مصوبات جلسات قبلی ستاد درباره جلوگیری از تشکیل اجتماعات گفت: از ورود اتوبوس‌هایی که در قالب کاروان از شهرهای آلوده قصد ورود به استان به‌منظور زیارت مرقد شهید سلیمانی را دارند ممانعت می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار امروز دوشنبه، 12 اسفندماه در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان، گفت: از ورود اتوبوس‌هایی که در قالب کاروان از شهرهای آلوده قصد ورود به استان به‌منظور زیارت مرقد شهید سلیمانی را دارند ممانعت می‌شود و خودروهای مشکوک نیز در مبادی ورودی استان کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به کنترل ورودی‌های استان کرمان افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مقرر شد ورودی‌های استان در تمامی محورها توسط نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر کنترل شود.

استاندار کرمان با اشاره به مصوبات جلسات قبلی ستاد درباره جلوگیری از تشکیل اجتماعات اظهار کرد: هفته گذشته مصوب کردیم که مراسم‌ عروسی در استان کرمان در سالن‌های پذیرایی برگزار نشوند که متأسفانه گزارشاتی مبنی بر برگزاری مراسم‌ عروسی در برخی از شهرهای استان کرمان داشتیم و از امروز مقرر شد که با جدیت جلوی این گونه برنامه‌ها گرفته شود.

فدایی با اشاره به مصوبات ستاد استانی درباره تغییر ساعات ادارات تأکید کرد: ساعات کار ادارات استان کرمان از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۳ و روز پنجشنبه نیز از ۸ صبح تا ۱۲ تعیین شده است و برای رفع نگرانی کارکنان در معرض خطر نیز اختیار تصمیم‌گیری مبنی بر دورکاری این افراد به مدیران واگذار شد.

انتهای پیام
captcha