اهتمام به توصیه‌های پزشکی در پیشگیری از ابتلا به کرونا
کد خبر: 3882066
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
در جلسه هفتگی آیت‌الله‌ مدرسی مطرح شد؛

اهتمام به توصیه‌های پزشکی در پیشگیری از ابتلا به کرونا

آیت‌الله‌العظمی مدرسی از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلا، مردم را به رعایت توصیه‌های پزشکی و رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا دعوت کرد.

توصیه‌های پزشکی در پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت کنیدبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلا، پنجشنبه، هشتم اسفندماه در جلسه سخنرانی هفتگی خود در کربلای معلی نسبت به تأثیر درگیری‌های سیاسی میان کشورها بر سر زندگی مردم هشدار داد.

این مرجع تقلید شیعیان انتشار ویروس کرونا در جهان را مشکوک دانست و اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از محل انتشار به کشورهای دور امری مشکوک است و از همگان می‌خواهیم که به تمامی توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری عمل کنند.

مفسر تفسیر هدایت، مؤمنان را به التزام و پایبندی به توصیه‌های دین حنیف اسلام در رعایت نظافت شخصی و عمومی دعوت کرد و گفت: رعایت نظافت شخصی و عمومی اولین گام در جهت پیشگیری از بیماری‌های واگیردار است.

وی همچنین خواستار عمل به توصیه‌های پزشکان متخصص برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شد.

آیت‌الله‌العظمی مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود از مؤمنان خواست برای رهایی جهان و تمامی ملت‌ها از این بلا، در روزهای مبارک رجب به درگاه الهی پناه برده و دعا و تضرع کنند.

محسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام
captcha