ملت ایران با عزت و سربلندی برقله‌های افتخار ایستاده‌اند
کد خبر: 3881017
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

ملت ایران با عزت و سربلندی برقله‌های افتخار ایستاده‌اند

استاندار البرز در پیام تبریک به نمایندگان منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سرافرازی و ظفرمندی در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند داشتن ایرانی مقتدر است و برای دستیابی به این مهم در عرصه بین‌الملل نیاز به مجلسی قوی داریم.

ملت ایران با عزت و سربلندی برقله‌های افتخار ایستاده‌اند

به گزارش ایکنا از البرز، عزیز اله شهبازی، پنجم اسفند در پیام تبریک خود آورده است: در آغاز پنجمین دهه از طلوع خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی در ایران هستیم و این راه پر فراز و نشیب با لطف خدای متعال، زعامت مقام معظم رهبری، مجاهدت سربازان اسلام و انقلاب اسلامی، مرزبانان فرهنگی و حمایت و همراهی و پشتیبانی ملت شریف ایران طی شده است.
استاندار البرز درادامه پیام خود تاکید داشته، اکنون این ملت در عرصه‌های مختلف، با عزت و سربلندی بر قله‌های افتخار ایستاده‌اند و در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.
بنابر پیام تبریک استاندار البرز در ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه ی حضور مردم فهیم و سرافراز البرز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به روز ماندگاری دیگر در تاریخ این دیار تبدیل شد .
البرزی های سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت شان برداشتند.
ضمن شکرگزاری بر درگاه حضرت دوست، حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر عهده ی جناب تان قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسالت می‌نمایم.
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز " مهدی عسگری " از حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس، " علی حدادی" از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به مجلس یازدهم راه یافتند.

انتهای پیام
captcha