مساجد البرز در تکاپوی برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه
کد خبر: 3879971
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

مساجد البرز در تکاپوی برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد البرز با اشاره به اینکه مساجد البرز در تکاپوی برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه هستند، گفت: رشد بلوغ سیاسی و مردم سالاری دینی با مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد تبیین می‌شود.

مساجد البرز در تکاپوی برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به سهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مشارکت حداکثری انتخابات گفت: رشد بلوغ سیاسی و مردم سالاری دینی با مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد تبیین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم به ویژه جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات، بیعت با آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب است، گفت: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با هوشیاری و بصیرت نسبت به اهمیت مشارکت سیاسی در این عرصه نیز حضور فعال خواهند داشت.
این مسئول با بیان اینکه بچه‌های مسجد همواره دلسوز و همراه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، توضیح داد: دغدغه‌مندی و دلسوزی فعالان مسجد به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی و اثرگذار در روند پیشرفت و تعالی کشور است.
این استاد دانشگاه مطرح کرد: امامان مساجد با روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات که همزمان با ایام الله دهه فجر انجام شد همواره نسبت به حضور پرشور و مشارکت مردمی سخنرانی داشتند.
مسئول کمیته مساجد دهه فجر البرز تصریح کرد: مساجد محور اصلی تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان کشور هستند آن چنان که انقلاب از مساجد شکل گرفت و امروز نیز سهم مساجد در رشد همه جانبه نظام اسلامی ایران اهمیت اساسی دارد.
وی مطرح کرد: بلوغ سیاسی آگاهانه برمبنای مردم سالاری دینی با هدایت مدیران مساجد که همان امامان مساجد هستند همواره در قالب سخنرانی‌های پیش از نمازهای جماعت و پس از آن مورد توجه قرار گرفته است و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همراهی و همگام با امام مسجد به رشد اساسی و بلوغ سیاسی رسیده‌اند.
شکری عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برهه خاصی از زمان قرار گرفته است که هجمه‌های متعدد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی دارند که مانع رشد انقلاب شوند ولی به عنایت خدا فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با باورهای انقلابی و اصیل مانع این امر هستند.
وی مطرح کرد: بسیاری از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همچنین فعالان مسجدی در امر برپایی انتخابات مشارکت دارند و انتظار می‎رود شاهد یک انتخابات پرشور در سطح استان البرز با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha