برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 60 نقطه سیستان وبلوچستان
کد خبر: 3878089
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 60 نقطه سیستان وبلوچستان

راهپیمایی بزرگداشت 22 بهمن امروز همزمان در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مردم ولایتمدار و مرزدار استان، اعم از شیعه و سنی، از ساعت 9 صبح امروز، سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه به خیابان‌ها آمده و با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده، اتحاد خود را به نمایش گذاشته و چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب را گرامی داشتند.

مردم انقلابی استان، در جای جای این خطه پهناور، با سر دادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان و محرومان، حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب، با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امسال در دهه فجر بیش از یک‌هزار عنوان برنامه در شهرستان‌های بیست‌گانه استان برنامه‌ریزی شد که بخش عمده آن برگزار شده و مابقی این برنامه‌ها نیز تا پایان امروز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، گردهمایی ائمه جماعات مساجد، نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس، برگزاری جشنواره‌های متنوع فرهنگی ورزشی، برپایی جشن‌های مختلف در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس و برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این استان بود.

انتهای پیام
captcha