تولید ۳۵۰۰ دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3877507
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

تولید ۳۵۰۰ دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر، امسال ۳۵۰۰ دقیقه برنامه ضبط و از رادیو و شبکه استانی هامون پخش شد.

محمود دولت‌کردستانی، مدیرکل صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر، امسال 3500 دقیقه برنامه ضبط و از رادیو و شبکه استانی هامون پخش شد.

وی ادامه داد: در این مدت، دو هزار دقیقه برنامه از رادیو پخش شد و 1500 دقیقه شامل 12 برنامه نیز از شبکه استانی هامون تقدیم هم‌استانی‌ها شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان اظهار کرد: در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب و در شرایطی که غرب با هژمونی رسانه‌ای به‌دنبال سیاه‌نمایی و دلسرد کردن مردم ایران از نظام اسلامی است، رسانه باید ورود جدی داشته باشد و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به تصویر بکشد.

کردستانی همچنین با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ای در ایام انتخابات، گفت: بهترین ثمره انقلاب، انتخابات است؛ حضور حداکثری مردم در این رویداد، نشانه حمایت آنان از کشورشان است و می‌تواند در عرصه بین‌المللی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: در زمان‌های مختلف از جمله انتخابات، دشمنان با بمباران تبلیغاتی به‌دنبال جذب افكار عمومی به نفع خود و كاهش حضور مردم در صحنه هستند كه در این راستا ضروری است رسانه‌های داخلی اعتماد‌سازی لازم را در جامعه انجام دهند تا مخاطب تحت تأثیر این تبلیغات قرار نگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینكه حیات رسانه در داشتن مخاطب است، ادامه داد: رسانه‌ای موفق است كه بتواند مخاطب‌سازی لازم را از طریق اعتمادسازی انجام داده باشد.

مدیرکل صداوسیمای استان، انتخابات را یكی از جلوه‌های مشاركت سیاسی دانست و بیان کرد: از آنجایی كه رسانه‌ها نقشی مؤثر در تغییر نگرش و رفتار افكار عمومی در افزایش و یا كاهش مشاركت سیاسی برعهده دارند، باید با اعتمادسازی نقش خود را به زیبایی ایفا كنند.

انتهای پیام
captcha